Thursday, May 20, 2010

Latest updates

Suman Bhattacharyya, now he is doing bangla awards, after misusing print media , now he is doing events.
1) Bangla film awards, again the way to make money, faster.

2) saying himself a journalist, now he is moving to colour screen after the print media.

By using this face , he is again Halwal the money, India, Bangla desh , Bangkok, this is route for the following the hawala money.

some big names of westbengal industry are also with him.

Reported that, this time, Ms Payel dutta, said to be his 3or 4th wife, working as PRO for him.

Wednesday, April 14, 2010

launching of

15.04.2010, poela Baisakha,
Launching of the , a complete information and news portal, everything about west bengal.

We are inviting the information ,news, writeups.

mail at:

Saturday, March 20, 2010


Kolkata aaj special wait for the full report
Click edit above to add content to this empty capsule.
Bangladesh, .............was...eastern Pakistan Bangladesh because of us. We helped them to fight for their rights.
Inequalities between the two regions i.e. East and West Pakistan soon stirred up a sense of Bengali nationalism that had not been reckoned with during the push for Muslim independence. When the Pakistan government declared that `Urdu and only Urdu' would be the national language, the Bangla-speaking Bengalis decided it was time to assert their cultural identity. The drive to reinstate the Bangla language metamorphosed into a push for self-government and when the Awami League, a nationalistic party, won a majority in the 1971 national elections, the president of Pakistan, faced with this unacceptable result, postponed opening the National Assembly. Riots and strikes broke out in East Pakistan, the independent state of Bangladesh was unilaterally announced, and Pakistan sent troops to quell the rebellion.
The ensuing war was one of the shortest and bloodiest of modern times, with the Pakistan army occupying all major towns, using napalm against villages, and slaughtering and raping villagers. Bangladeshis refer to Pakistan's brutal tactics as attempted genocide. Border clashes between Pakistan and India increased as Indian-trained Bangladeshi guerrillas crossed the border. When the Pakistani air force made a pre-emptive attack on Indian forces, open warfare ensued. Indian troops crossed the border and the Pakistani army found itself being attacked from the east by the Indian army, the north and east by guerrillas and from all quarters by the civilian population. In 11 days it was all over and Bangladesh, the world's 139th country, officially came into existence. Sheikh Mujib, one of the founders of the Awami League, became the country's first prime minister in January 1972 ; he was assassinated in 1975 during a period of crisis
Maulana was known have a Chinese connection and was the leader of pro-Chinese politicians of East pakistan. During the 1965 war between Pakistan and India, Maulana was traceless for some days. It is said that he was flown from Panchbibi, Bogra to china, at the behest of president Field Marshall Ayub Jhan, to secure support of China for Pakistan.
Anti-Indian stance
It is said that Maulana Bhasani considered India a 'difficult' neighbor and occasionally took anti-Indian stance. When after the beginning of the war of liberation in 1971 Bhasani took refuge in India like all opposition political leaders, he was not allowed to participate in any activity. In fact he had to spend the entire period of the liberation war in confinement in Delhi. After returning to Dhaka (on 22 January 1972) his first demand was immediate withdrawal Indian troops from the land of Bangladesh)
Still ,the Pakistan supporters, are active in Bangladesh, and they hate India,.
media group supporting the terrorism from Bangladesh
and these Pakistan supporters feeling themselves defeated and waiting the right time for revenge from India. And they are using the Bangladesh land as well as Indian land, specially the border areas .
Some Indian Business mans and the some media persons, are helping them.
A resent incident., our rail minister put the rail budget and at the last of the Budget speech she used some urdu words , in a usual manner and these cheap publicity seekers( Media houses) made it a news. Is this News? if yes to whom it has to be served?
These media houses and Business man are arrange shelters , money to the east Pakistan supporters . and again the money

is this the agitation or to make situation , to justify the Section356

is this the agitation or to make situation , to justify the Section356 , Where we are going,
We dont know , who wants , but we coming nearer to the section 356, West bengal, all of the sudden the whole west bengal is unstable.......what may be the reasons,
why and who are burning the buses.... and what will be the result, the bad power politics.
Report, the whole kolkata was unstable today, buses are burnt, at Minto park crossing, and the Garihat...... is this the agitation or to make situation , to justify the Section356 to impose on West Bengal
What is section 356
President's rule (or Central Rule) is the term used in india when a state government is dissolved or suspended and is placed under direct federal rule. President's rule is enabled by article 356 of the Constitution of India, which gives the central government the authority to dismiss any state government if there has been failure of the constitutional machinery in the state. President's rule also applies when there is no clear majority to any party or coalition in state assembly.
The state governor can dissolve the house on his own discretion, if there is no clear majority in the house, on the advice of the ruling party or by the central (federal) government. The governor then dissolves the house, placing it in 'suspended animation' for a period of six months. After six months, if there is no clear majority, then fresh elections are held.
It is called President's rule as the President of India governs the state instead of an elected Chief Minister, but administratively the state governor is delegated executive authority on behalf of the central (federal) government. The governor normally appoints advisor(s), who are retired civil servants, to help in administration. Generally policies are controlled by the ruling party at center.

The Real story , Print media UNfolded

Print Media Unfolded

To understand the situation we must check why there are so much news papers and so called minority activities in India, If we go back 1947, year we get our independence with a guarantee to the secularism. After that world politics went through many changes and now the situation is more worst.. In bigger frame the world is clearly divided, says the part of Christian world and the Muslim world, now they are to target the rest world as India and other countries.

So we can easily trace the Muslim, and Christian missions in India. Now the work style

These both so called minorities has there control a big part of the world and the business, if we think about Europe the Christian and if we think for the Middle East these are Muslims

Now the working, a well established Indian business man want to grow fast, and started business, and he get offers for the fund transfers to Indian minority groups, but not through direct as these person do not want to give the traceability, so that business man started the news paper publication a full show style with a editor appointed by them and this editor is a agent who start working as seminars and editorials for these so called minorities , not to get the support from the government but to get the support from those minorities and the utilization turnover of fund starts. These editors work full time with some magazines to support the minorities and will always start a newspaper daily, just before the elections either state assembly or central parliament elections, by the society provides active workers, to work for the so-called media houses. These youngsters start working with famed newspapers and periodicals but are unaware of the source of money., as the youth are only familiar with the glamour of the media, knowing nothing about the ethics and functioning of theses so called media houses and so called editors.

Now they need a local politician to protect and to get the showbiz and to attract the mass, and politician needs it for their vote banks. And this end of cycle of flow of power and fund.

And now a NGO with any name came in the picture, started or controlled by this so called editor and business man and chief guest or patron advisor by the so called local politician to help these minorities groups dedicated to the religion not to a human being and being advertised through these newspapers funded through a foreign mission, and again start collecting donations from these people and volunteers for there so called social services.

And this flow of came to an end when it go or reaches to any terrorist group for there business, so called business.

If we follow the activities and lifestyle of these so called editors and newspapers, we can trace that there is some thing wrong and unusual, which can not be acceptable by the society norms and rules. These media houses transforming social and professional ethics destruction to the society and country.

Friends, Please send us the details for the recently started newspapers, as Election special.

Print media conditions in india

Bitter truth about print media will harm society my published article at
THE IMPACT of ’trust destruction’ by the economic powers will be felt for many years and it will affect countries everywhere. When it hits the government bodies and authorities, it has its effect on world economy because of which we are facing a global crisis.
And when it comes to the media because of dishonesty and ‘trust violation’, the global society will face the destruction of one more vital system of our society. The right to information, is the right on which the social structure depends and when it gets corrupt then the concept of ‘Right of Information’ too suffers a major setback. This is a worldwide problem and we must know our social responsibility to overcome the crisis.
In India, the newspapers mean a lot and when we find that what we are reading is manipulated by a so-called editor, who is tied up with a businessman with the hand of a local political personality controlling the information, our trust in this system gets shattered.
As the quality of news suffers, it has its impact on the whole society and system. In short, ’trust destruction’ triggers a major crisis.
The bitter truth about the local newspaper and the misuse of print media, is huge disappointment for an eager reader. In the name of journalism, these professionals indulge in misguiding youths, as the youth are only familiar with the glamour of the media, knowing nothing about the ethics and functioning of the media houses.
And the society provides active workers, to work for the so-called media houses. These youngsters start working with famed newspapers and periodicals but are unaware of the source of money. Those who are in the business of print media they can well imagine how much capital is required for bringing out so many publications regularly.

Criminals are running the news Papers

One more thing, there are several news papers , runned by the so called editors, having a brief record of Crime in different local Police Stations , found guilty by the court of laws and to get out of these cases they are starting the News papers by making arrangements with the Local approval authorities of Newspaper Approval.
They also do not have any Acadmic qualifications,
Approval authorities of news Papers must see this issue;;;;;; eEditors must have a minimum acadmic Qualifications to understand and Must not have any criminal Background. As media is the forth piller of the Indian Democracy .
Print Media is the most popular media tool in India , and we must save it .

Who owns the media in India ?

There are several major publishing groups in India , the most prominent among them being the Times of India Group, the Indian Express Group, the Hindustan Times Group, The Hindu group, the Anandabazar Patrika Group, the Eenadu Group, the Malayalam Manorama Group, the Mathrubhumi group, the Sahara group, the Bhaskar group, and the Dainik Jagran group. Let us see the ownership of different media agencies.


A very popular TV news media is funded by Gospels of Charity in Spain Supports Communism. Recently it has developed a soft corner towards Pakistan because Pakistan President has allowed only this channel to be aired in Pakistan . Indian CEO Prannoy Roy is co-brother of Prakash Karat, General Secretary of the Communist party of India . His wife and Brinda Karat are sisters.

India Today

which used to be the only national weekly which supported BJP is now bought by NDTV!! Since then the tone has changed drastically and turned into Hindu bashing.


This is 100 percent funded by Southern Baptist Church with its branches in all over the world with HQ in US.. The Church annually allocates $800 million for promotion of its channel. Its Indian head is Rajdeep Sardesai and his wife Sagarika Ghosh.

Times group list:

Times Of India, Mid-Day, Nav-Bharth Times, Stardust, Femina, Vijay Times, Vijaya Karnataka, Times now (24- hour news channel) and many more... Times Group is owned by Bennet & Coleman. 'World Christian Council¢ does 80 percent of the Funding, and an Englishman and an Italian equally share balance 20 percent. The Italian Robertio Mindo is a close relative of Sonia Gandhi.

Star TV:

It is run by an Australian, who is supported by St. Peters Pontifical Church Melbourne.

Hindustan Times:

Owned by Birla Group, but hands have changed since Shobana Bhartiya took over. Presently it is working in Collaboration with Times Group.

The Hindu:
English daily, started over 125 years has been recently taken over by Joshua Society, Berne , Switzerland .. N. Ram's wife is a Swiss national.

Indian Express:

Divided into two groups. The Indian Express and new Indian Express (southern edition) ACTSChristianMinistries have major stake in the Indian Express and latter is still with the Indian counterpart.

Still to date controlled by an Indian named Ramoji Rao. Ramoji Rao is connected with film industry and owns a huge studio in Andhra Pradesh.

Andhra Jyothi:

The Muslim party of Hyderabad known as MIM along with a Congress Minister has purchased this Telugu daily very recently.

The Statesman:

It is controlled by Communist Party of India. Kairali TV: It is controlled by Communist party of India (Marxist) Mathrubhoomi: Leaders of Muslim League and Communist leaders have major investment.

Asian Age and Deccan Chronicle:

Is owned by a Saudi Arabian Company with its chief Editor M.J. Akbar.
Ø > Gujarat riots which took place in 2002 where Hindus were burnt alive, > > Rajdeep Sardesai and Bharkha Dutt working for NDTV at that time coverd only Muslim victims, which they did very faithfully. Not a single Hindu family was interviewed or shown on TV whose near and dear ones had been burnt alive, it is reported. WHY?


Tarun Tejpal of < <> regularly target BJP and Hindus only, WHY?
The ownership explains the control of media in India by foreigners. The result is obvious.
some more interesting facts,

the second layers of media, as local newspapers are in the hand of anti - social element just to misuse the print media by any mean:- 1) just to sale press cards and to misuse the word press. some has been detected by PBI in Delhi and Kolkata Press, a big word, fourth pillar of democracy, there are 5000 local news papers in India as per the records of press council of India . and Sir surprisingly most of them are to fix big names on cars only. to make money by blackmailing or by one or other mean. using cut and paste concepts of the microsoft word. In west bengal, there is a long list of Newspapers and in the name of freelancing as they are make money through even issuing press cards. Please provide information, than we can at least complain against them for example read this:
Fake press cards for Rs 500! October 10, 2007 11:40 IST Now anyone can avail a press card for a paltry sum of Rs 500! Believe it or not but this was taking place around colleges in Kolkata, where posters had been put up stating that on procurement of enrolment forms for Rs 500, press cards for freelance journalists for a 'yet to be published' magazine 'India TV News' and 'yet to be aired' television channel 'Suvidha' would be issued. Arun Kumar Lunia alias Arun Jain, flashed his 'Press' card with the words 'Information and Broadcasting Ministry, Government of India, and Press Information Bureau, Licensing Branch, Kolkata' written in the front and behind the card. The card also showed 'Life Time' validity printed on it. When confronted, Lunia claimed that he had supporting documents. Home Secretary Prasad Ranjan Roy told UNI, "This is an absolute fraud and we will proceed against the offender." Upon verification with the Press Information Bureau, a spokesperson told UNI that it had no licensing branch or had no authority to issue any press card. A member of the West Bengal Press Card Accreditation Committee also confirmed that no house card can have either I&B Ministry or PIB's name, other than the one issued for PIB journalists. Moreover, press cards can only be issued by the West Bengal government in this state and that too after the reporter has had three years' experience of reporting and comes from a bonafide publication house/TV-radio channel. The card is valid for a year and has to be renewed after that. One such poster was put up at a reputed missionary college in South Kolkata and money was being collected by a student coordinating for Lunia.

Print media condition in KOLKATA WESTBENGAL, India

Media, media conditions
Click edit above to add content to this empty capsule.
Year 2006,,, 14th April
'Aaj Ekhon' eveninger launched in Kolkata
An new Bengali eveninger, 'Aaj Ekhon', has hit the stands in Kolkata on April 15, on the Poila Boishakh day, the Bengali New Years day. Aaj Ekhon is the first publication from Freedom Media Pvt Ltd, a company promoted by three former print media professionals including Suman Bhattacharya and Amitabh Bhattacharya. Aaj Ekhon is modeled on Mid-Day. Rohit Basu, who was earlier with Tara Newz, is the Executive Editor of this afternoon daily, who is heading a team of more than 30 journalists in Kolkata and few from Delhi and Mumbai. Actor Prosenjit, singer Kabir Suman, film scribe and one-time editor of Anandalok, Swapan Ghosh, have been roped to write columns for Aaj Ekhon. Aaj Ekhon is a 16-page part colour tabloid, and will have an initial print order of 25,000 copies with a cover price of Rs 1. While its first edition will be available at 1:30 pm, there will be a second one later in the afternoon. Freedom Media has commissioned a survey by an multinational research agency to gauge the market for the product. For record note, Freedom Media Pvt Ltd also has a television production house, having designed programmes for ETV Bangla and Zee Bangla. Further, according to Audit Bureau of Circulation figures, Bikeler Pratidin is the highest selling Bengali language eveninger at present with a circulation of 22,219, while Sandhya Aajkaal is at second place with a figure of 16,847.
Bengali afternoon daily set for April 15 launch
Gargi Gupta / Kolkata April 14, 2006
Election mania has hit the Kolkata media circles well and truly. After two new 24-hour news channels, an eveninger, 'Aaj Ekhon', was set hit the stands on April 15, Poila Boishakh day, to cash in on the heightened interest in current affairs at election time.
'Aaj Ekhon' was the maiden publication of Freedom Media Pvt Ltd, a company started around three months ago by three ex-print media professionals. Two of them, Suman Bhattacharya and Amitabh Bhattacharya, were familiar names to readers of Bengali newspapers. The three pooled their savings, and brought on board like-minded colleagues who, in turn, chipped in with a few thousands, to form the company.
"Our initial corpus of around Rs 10-12 lakh," says Suman Bhattacharya, "was raised in this way."
The rest of the Rs 4 crore initial budget had been raised from financial institutions.
The company also has a television production house which has designed programmes for ETV Bangla and Alpha Bangla.
'Aaj Ekhon' would be is modelled on Mumbai's hot-selling eveninger, 'Mid-Day'.
Says a company spokesperson, "People no longer read newspapers only in the morning. Also the commuting traffic in Kolkata is more or less the same as in Mumbai."
The company said it had commissioned a survey by an multinational research agency to gauge the market for the product. The first edition of 'Aaj Ekhon' will hit the streets at 1.30pm, and there will be a second one later in the afternoon.
The Kolkata launch will be followed seven days later with one in Siliguri and a fortnight later, in Durgapur.
The 16-page part colour tabloid will have an initial print order of 25,000 copies.
Railway platforms, including the Metro, will be important distribution centres, but the company has already in place extensive ward-level network in areas adjoining the city.
For now, the Kolkata edition will be printed from the Kalantar press in Park Circus, but the company plans to acquire its own press six months down the line. The investment requirements for all these plans, says Bhattacharya, will be to the tune of Rs 12 crore.
Advertisers have already evinced interest in the eveninger, with two companies, Chirag Computers and Bengal Shelter Housing, making firm commitments.
The paper has been priced at Re 1. Rohit Basu, formerly with Tara Newz, is the executive editor, heading a team of 32 journalists in Kolkata and a few in Delhi and Mumbai as well.
Elections and politics, of course, are important, but entertainment, sports and crime will also be important focus areas. The actor Prosenjit, singer Kabir Suman and ex-'Anandalok' editor, Swapan Ghosh, will write exclusive columns for Aaj Ekhon.
"This is year of great sports events," says Bhattacharya.
"There is the football world cup, and later on the Indian cricket tour of West Indies. Given the time difference, the morning papers cannot hope to catch all the excitement. This is where we come in," he adds.
While 'Aaj Ekhon' has its own business strategy, eveningers have not done too well in Kolkata.
According to the latest circulation figures of the Audit Bureau of Circulation, 'Bikeler Pratidin' is the highest selling Bengali-language eveninger at present with a circulation of 22,219, while 'Sandhya Aajkaal' is second with a figure of 16,847.
this was the starting , on a black back groud, its starts and ends everytime , by making us fool,, and now read this
CBI seizes documents in DD fraud
NEW DELHI, June 11: The CBI today claimed that it has recovered some "important documents" allegedly showing nexus between certain retired officials of Doordarshan and Ramesh Gandhi, one of the main accused in the case of cheating Doordarshan, Kolkata, of Rs 8.5 crore.
Agency sources claimed that during the search at the office premises of M/s Arambh (owned by Gandhi), the sleuths found some documents which showed alleged nexus.
The sources said though copies of some documents were found in the Arambh advertising, the orginals could not be found at the office of Doordarshan.
The sources said investigations into nexus between private television companies and Doordarshan, Kolkata also showed that close family members of accused Doordarshan officials had also floated firms to benefit Gandhi.
The sources alleged that wife of Kalyan Ghosh, the then Assistant Station Director of Kolkata Doordarshan, had flaoted a firm "Teletone", and had financial transactions with Gandhi’s M/s Arambh Advertising and Marketing Limited.
The CBI alleged that there were documents which established that Ghosh was also producing private serials in the name of "K Kumar" which were either telecast or were going to be telecast on Doordarshan Kolkata.
All the serials produced by Ghosh were allegedly being marketed by M/s Arambh, the sources said.
Besides Gandhi, the CBI registered FIRs against Ramesh Bindal and Nandni Bhatacharjee, two of the employees of Gandhi, the then Station Director of Kolkata Doordarshan A K Biswas (since transfered as Station Director AIR, Kolkata), Assistant Station Director Kalyan Ghosh, Controller Sales of Prasar Bharti Anurag Mishra and Assistant Controller of Sales Prasar Bharti Shashank Mishra.
CBI is probing into the alleged nexus between private television companies and Doordarshan and Prasar Bharti officials leading to heavy losses worth crores of rupees to the Government exchequer.
The agency sources said this could be only one of the cases and the sleuths of anti-corruption branch, Kolkata were looking into other files, where commercial time was allotted to private firms without following the regulations of Prasar Bharti.
The spokesman estimated a loss of nearly Rs eight to ten crore to Doordarshan Kolkata.
The sources said xerox copies of note sheets of Doordarshan Directorate and Prasar Bharti relating to various programmes given to the company were also found in possession of the company, which were meant only for official records.
Meanwhile, reacting to allegations levelled by editor of "Khas Khabar", a Bengali news channel, Rohit Basu stating that CBI could not find anything from his residence, CBI spokesman said "we conducted the search keeping in view all legal formalities and maintaining proper decorum." (PTI),&hl=en&ct=clnk&cd=31
This is the picture of todays media,,,,,, is this acceptable , very few people are doing this and ,,,, destroying the forth piller of the Republic
Who was behind all this,,,,
1) Who was inDD durdarshan?
2) who has the hands?
3) What is reason of this flow?
u can understand if u all use your mind, as I am puting the published news together,,,, it might that this all may be a big problem for me, my familly............but THE DAwn Awake
Islamic largesse on media in eastern India By Asim Kumar Mitra
People are inclined to draw a conclusion that may be Priya Ranjan had an invisible hand in the appointment of Suman Bhattacharya in his present position. The daily newspaper Aajvikas edited by Suman Bhattacharya has already campaigned for allowing work permit for the Bangladeshis.
Of late Islamic money and men have become extraordinarily active in the field of media in eastern and north-eastern India. Within a very short spell of time, the Islamic Journalists Society has started at least twelve newspapers including one daily newspaper in Bengali named Aajvikas and three 24-hour satellite news channels (They are Network 365 from Kolkata, Din 365 from Jharkhand and Dy 365 from Assam). Apart from Aajvikas they have started Dakshiner Varanda a magazine devoted on agriculture and environment, Anahata a newsweekly, Fashion on fashion and style, Career and Pesha Sopan both devoted on career and job information Indoor Outdoor this news magazine has four editions and it is published in Hindi, Oriya and Assamese, two educational magazines in Bengali Mission Secondary and Mission Higher Secondary, Amrit Cricket on cricket and other sports, The International Gazette, a magazine devoted to international issues. Those who are in the field of newspaper publication they can well imagine how much capital is required for bringing out so many publications regularly. Shri Suman Bhattacharya, a former journalist of Ananda Bazar Patrika, the largest circulated Bengali daily with a circulation of 1.3 million, is spearheading the journalist section of the group. Shri Bhattacharya became popular after covering the Kargil war in Ananda Bazar Patrika. His father was very close to Shri Priya Ranjan Dasmunshi, former Information and Broadcasting Minister as he was an employee in Dakshinee Varta a yearly magazine edited by Priya Ranjan. People are inclined to draw a conclusion that may be Priya Ranjan had an invisible hand in the appointment of Suman Bhattacharya in his present position. The daily newspaper Aajvikas edited by Suman Bhattacharya has already campaigned for allowing work-permit for the Bangladeshis. In another news campaign Aajvikas has argued that Md. Salim, an MP of CPI(M) would have been a better chief minister of the State than the present CM Buddhadeb Bhattacharjee. These kind of indirect but definitive and motivated stories are being published in the interest of parochial Islamic interest. Let us cite another example from its publication Anahata, a newsweekly. In its issue of 3—9 December, 2008, it had put forward six questions and obtained answers from the intellectuals and college and university students. If one goes through the questions they have asked, one would immediately understand the motive behind asking those questions. Let us put forward the questions they have asked: (1) There are few people who are honest and responsible think that Muslims in general are ‘anti-nationals’ and ‘opposed to the national interests’. Do you think that this kind of generalisation is supportable? (2) Do you think that the terrorists are Muslims only and no other communities have no terrorists? Is it a fact that terrorists form a separate party? (3) What is your perception about terrorists? Or what do you understand by “terrorists”? (4) If you find that there are terrorists in other communities as well, then will it proper to say that only Muslims are terrorists in this country? If it is correct, then should we get rid of such wrong notion? (5) What kind of India you prefer to see—a free, secular India where love, tolerance and equal prestige for all will be followed as national ideal? Or you want an India which is being ruled by a particular group of people belonging to a particular religion and where only that particular religious group will enjoy policy deciding right? (6) What kind of social discrimination gives birth to terrorism or such an ambience drives people to take up ‘terrorism’ as a way of solution? Many renowned personalities of Bengal including Sunil Gangopadhyay, litterateur and President, Sahitya Academy, PC Sorcar Jr. famous magician, Kaushik Sen, actor, Bibhas Chakravorty, Drama director, Bani Basu, litterateur etc. have responded to these questions more or less positively which have successfully served their purpose. Although all these newspapers have been started by the Islamic Journalist Society, now they have changed the name of this organisation. Instead of the word ‘Islamic’ they are now using the word ‘Independent’. By giving this new name i.e. Independent Journalist Society they think that people would accept this organisation as a secular organisation and would not have any prejudice against it. Or may be they would have found certain problems while registering the society in the former name. In any case, the presence of this new Independent Journalist Society is being felt by each and every section of the society as the publications are covering regional and sectional subjects. Another important aspect of their motive is that they have not limited themselves in the political matters only; instead, they have spread their fangs in divergent areas. Through this media chain they are consciously trying to rope in important personalities in their fold. The latest example, in this regard, is that when Din 365, the 24-hour satellite channel, was inaugurated in Ranchi, the capital of Jharkhand, on December 18, 2008, the chief minister Shri Shibu Soren was present at the function. Wherefrom this huge capital is coming for running such a huge number of magazines is not exactly known. But it has been said that some “Hawala Businessmen” are involved in this matter. The name of Arun Poddar, a Kolkata-based businessman, has come up as supplier of money to the Independent Journalist Society. In exchange of this job Poddar has an eye on a Rajya Sabha seat from CPI(M) quota with the help of Md. Salim. It is said that Md. Salim had assured him to get one seat of Rajya Sabha to him. It is also said that huge Arab-money is coming through different sources. Although exact proof for this is not immediately available but circumstantial evidence is very much there. Even if the sources are not disclosed the affluence can be noticed in their life style. (Author is a former member of Press Council of India)

Just new news, they changed there name , on one fine morning and informed there employees that name is NETWORK 365
why, it might that Mr. Mitra has given some true facts and now they are changing again means ----Islamic Journalist Society----to ----Independent Journalist Society-----to-------Network 365
But its .........?????????/